MENITI HARI - Astaghfirullah Amalan Rasulullah, Penenang Jiwa, Pencetus Idea, Penyelesai Masalah. Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis dan rakan-rakan yang meminta bantuan daripada penulis. Keajaiban ISTIGHFAR sambil menyebut 'Allah..' di dalam hati, dapat menyelesaikan pelbagai masalah tanpa dijangka.


Rasulullah SAW bersabda :
"Tidakkah engkau beristighfar?
Aku beristighfar kepada Allah dalam sehari semalam
seratus kali."
(Ahmad, Ibn Majah, Hakim)


BORANG TEMPAHAN
Harga RM22 - termasuk penghantaran (ekspres)


"Untuk membaca SINOPSIS sila klik pautan di bawah"

> Klik Di Sini Untuk Membacanya <

Friday, October 7, 2011

Assalamualaikum w.b.


Hari ini, umi bg buku umi pd guru besar skk sk jln 3 dan beberapa orang warganya. Strategi promosi.. Mereka menerimanya dengan baik, alhamdulillah. Umi sangat berbesar hati dengan penerimaan mereka semua.

Petang tadi, umi ambil pula anak di sbpi. Sebelum ini, umi ada bg sebuah, novel MENITI HARI pada anak umi untuk dipinjamkan kepada kawan2 asramanya. Maka ramailah yang 'after n after'. Alhamdulillah.. umi dah dpt menarik remaja mendekatinya (buku ilmiah dlm bentuk novel). Satu drp hasrat umi telah tercapai.

Salah seorang kwnnya yg telah tamat membaca buku tersebut, memberi komen; 'Selama ini sy solat dan menyebut 'Allah..' dlm hati. Tapi sy tak tahu kenapa. Hari ini baru sy dpt jawapannya. Byk dlm buku ini berjaya mengubah diri saya.'

Umi sangat gembira mendengar fedback ini. Alhamdulillah.. maknanya umi telah berjaya berkongsi ilmu dengan naskah ini.

Umi berhenti di sini dulu. Jumpa lagi di lain waktu. Wassalam.


No comments:

Post a Comment