MENITI HARI - Astaghfirullah Amalan Rasulullah, Penenang Jiwa, Pencetus Idea, Penyelesai Masalah. Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis dan rakan-rakan yang meminta bantuan daripada penulis. Keajaiban ISTIGHFAR sambil menyebut 'Allah..' di dalam hati, dapat menyelesaikan pelbagai masalah tanpa dijangka.


Rasulullah SAW bersabda :
"Tidakkah engkau beristighfar?
Aku beristighfar kepada Allah dalam sehari semalam
seratus kali."
(Ahmad, Ibn Majah, Hakim)


BORANG TEMPAHAN
Harga RM22 - termasuk penghantaran (ekspres)


"Untuk membaca SINOPSIS sila klik pautan di bawah"

> Klik Di Sini Untuk Membacanya <

Monday, October 3, 2011


Assalamualaikum semua..


Alhamdulillah.. Novel pertama umi baru siap dicetak. Pagi ni tadi, baru umi dapat menatapnya buat kali pertama. Puas rasa hati, dapat melihat hasil tangan sendiri untuk dikongsi bersama dengan orang lain. Sepenuh kesyukuran dipanjatkan kepada Allah s.w.t. yang Maha Pencipta kerana memudahkan semua urusan..

Terima kasih kepada En Rushdan kerana memudahkan urusan percetakan dan bertolak ansur dalam menentukan kos cetakan.

Segunung ucapan terima kasih kepada mereka2 yang meluangkan masa, membaca novel ini dan bermurah hati membantu meng'edit' apa yang patut, ejaan, tatabahasa, isi kandungan dan sebagainya. 

Jutaan terima kasih diucapkan terutamanya kepada Dr Idris Zakaria dan Ustaz Mat Azid Kadir yang sudi membaca dan memberi pandangan dari sudut kandungan ilmiahnya. Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada Cikgu Norhayati, guru-guru SK Jalan 3 dan kanda Saamah Muhayat yang membantu meng'edit' ejaan dan tatabahasa.

Mudah-mudahan kita dapat berkongsi sedikit ilmu yang Allah s.w.t. pinjamkan kepada kita.. Insya-Allah. Wassalam..

Jangan ketinggalan.. 
Dapatkan senaskah sebelum kehabisan. 
Banyak lagi ilmu dan pengajaran, terdapat di dalam novel ini..

No comments:

Post a Comment